mEGSZŰNIK, AZ ERZSÉBET UTALVÁNY !

 

 

A 2019. január 1-jétől hatályos adójogszabályok értelmében az Erzsébet-utalványok kedvezményes adózása megszűnik. Az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. ettől az időponttól kezdődően mind a papíralapú, mind az elektronikus Erzsébet-utalványok forgalmazását megszünteti.

A jelenleg forgalomban lévő, valamennyi érvényes, papíralapú vagy elektronikus Erzsébet-utalványt a mintegy 60.000 elfogadóhelyen, a megszokott kényelemmel használhatják fel az utalványbirtokosok a lejárati időn belül, legkésőbb 2019. december 31-ig. Erzsébet-utalvány 2019 januárjától nem rendelhető.

 
A 2018. év végén feladott megrendelésekkel és kiszállításokkal, valamint az elektronikus utalvány feltöltésekkel kapcsolatban az alábbi fontos információkra hívjuk fel szíves figyelmét. 
  • A 2018.12.17. és 2018.12.27. között bankszámlánkon jóváírt  papír alapú Erzsébet-utalványok szállítására vonatkozó megrendeléseket társaságunk folyamatosan legyártja, és továbbítja a kézbesítő cégek felé. 
  • A 2018. december 27-én, bankszámlánkon jóváírt  Erzsébet-utalvány Plusz kártya feltöltéshez kapcsolódó megrendelések teljesítése (kártyafeltöltés) legkésőbb 2018.12.28. 08:00 óráig megtörténik. 
  • Erzsébet-utalvány Plusz kártya gyártására vonatkozó megrendelést az Erzsébet Utalványszolgáltató Zrt. csak abban az esetben teljesít, ha azokat feltöltésekkel együtt rendelték meg, és a rendelés ellenértéke 2018.12.27-ig a bankszámlánkon jóváírásra került.

Az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. csak azokat a megrendeléseket teljesíti, amelyek ellenértéke legkésőbb 2018. december 27-ig bankszámlájára is beérkezett, az ezt követően jóváírt összegeket minden esetben visszautalja a megrendelőnek.

Ezúton is köszönjük, hogy partnereink között tudhattuk az elmúlt években.